motivasi

motivasi

Followers

Sunday, March 17, 2013

Hi 2013

assalamualaikum . hi kawan-kawan . lama tak menaip blog . okay . tahun nie saya akan menghadapi peperiksaan penilaian menengah rendah . siapa sangka umur saya sekarang adalah 15 tahun . saya rasa baru semalam je 14 tahun . bila dngr 14 tahun rasa mcm kecik je . bila dngr 15 tahun . okay , dah besar rupanya aku ni dan skrng saya bersekolah sesi pagi . ohh, tidak biasa . haha . dah 3 bulan sekolah . tak biasa lagi?tipu je lah . hehe'' dah biasa dah bangun pagi. Tahun ini saya sangat sibuk . tp sbnarnya korang lagi sibuk kan . okay ... ini jadual saya . 
7.00pgi - 1.30 ptg Go to school
1.30ptg - 3.00 ptg Kemas beg , buat homework sikit , Restt ... 
3.00ptg - 4.15 ptg Tuition 
4.15ptg - 5.00 ptg Restt , makan ...
5.00ptg - 6.50 ptg Traning Netball 
7.00ptg - 8.00 mlm sambung homework ....
8.00mlm - 10.00 mlm study dannn homework kembali . 
10.00mlm Sleeping . :) :)

   
see ? padat tak ? okay , tak padat pun sbnarnya . tp saya rasa penat sngt . haha ... sbnarnya penat sbb pegi sch naik bicycle . haha . okayy . bye . 
tahun ni saya duduk sebelah Nur Syafinaz . Depan saya Nurul Syafiqah . Belakang saya Siti Fatimah . see? semuanya semangat nak belajar belaka . I hope I will be like them . kami dah la duduk second belakang . tak suka gila duduk situ . nak duduk depan sekali sebenarnya tapi tak ada rezeki nak duduk depan . kalau ada kawan yang tak datang baru boleh duduk depan . tp tak pe lah . tentang study , so far so good . senior2 pun ramai yang tolong kalau tak faham . diaorg baik sangat . hehe ... saya harap saya akan menjadi seorang pelajar yang rajin dan fokus ketika belajar di dalam kelas dan juga di tuition . hehe ...
Kepada batch 98' . Belajar rajin2 supaya kita semua berjaya mendapat straight a's dalam pmr . aminn... 

No comments:

Post a Comment