motivasi

motivasi

Followers

Friday, October 25, 2013

Cameron Highlands

assalamualaikum . hi hi . #Salam Jumaat . tadii kan dekat sch ada permainan yang sangat seronok iaitu pijak-pijak belon sampai pecah. and finally group kteorg menang . sngt seronok la kann . hihi . okay la . sebenarnya petangpetang gini kita cuma nak post gambar time pegi Cameron Highlands . sehari sebelum aidiladha . ramai tanya bila kau pegi cameron ? n bla .... bla ... tak ckp pun . zzzz ... tak rancang sngt pun percutian ini kerana abg n adik saya yang ketiga tu tak nak ikut . saya sangat teruja okay . kerana citacita saya adalah hendak menetap di Cameron Highlands . kerana dia sana sangat sejuk . zzzz ... tapi barubaru ni Cameron banjir . sngt terkejut . ye lah kiteorg kan baru balik dri sana . so , takut jugak . sbb teruk banjir nyaa .

kedaiii bunga . dekat sebelah tu kaktus . lawa mehh

tak payah nak promote sngt la cha .






Indahhnyaa .....


Taman Lavender . actually this is not lavender okayy . walaupun ia unguuu .
Abah , umie , kakngah , abang , adik . Along n kakak tak de okayy .
aku pun tak tahu rumah apa ni ?  .


Abah dan Umie . Mereka nampak serious .



muka aku macam lainn .


my future house *lie

pumpkin .

gayatt gila derr . muka je mcm tak gayat


bajett cool

tak rugi pegi Taman Lavender ni . bayaran nya ADULT - RM5 . KIDS-RM3 .







yang dekat belakang ada pokok yang tak berbunga tu lahh lavender ye adik-adik . haha . Saya pegi sini bukan pada musimnyaa . soo sadd
themm

KIDS




kabusss .

o t w pulang ke rumahh . perasaan sangat gembiraa . hihi #BudakLepasPMR

No comments:

Post a Comment