motivasi

motivasi

Followers

Wednesday, October 9, 2013

MY FRIENDS

Assalamualaikum . 
Haii semua . firstly ,  nak ucapkan congrate to all my friends include me sbb dah habis menjawab soalan PMR kecuali dkt students2 yang ambil arab/cina/tamil n dll . korang habis esok kan ? pulun banyak2 tauu.good luck . rasa mcm tak sangka pulak en PMR dah habis . nak ambil results nnti . ahh ... takut nyaa . takpe kita dah usaha , dah berdoa . sekarang kita tawakal je . okay .

Tajuk kita hari ni ialah MY FRIENDS . Kita nak story about all my friends . cehwahh . tak semua la , yang close je lah . okay , apa yang korang faham tentang kawan ?? Actually aku pun tak de ah faham sngt un kan . tp apa yang aku faham tentang kawan itu ada orang yang bila kita susah dia ada , bila kita senang dia ada . Makna kawan bagi aku mmg simple . tp sngt bermakna . aku tak tahu kenapa kadang2 aku rasa kawan tu la yang mencorakkan hidup aku . mungkin disbbkan aku cepat terpengaruh . haha . nama pun girl kan ? . okay , back to our topic . 
The important kawan bagi aku , aku akan bgithu dia rahsia aku . That mean I trust them .
kalau sebaliknya tu , fahamfaham je la . 

Kawan yang paling aku rapat of course la my bestfriend . Even kiteorang bukan satu sekolah . Sedih ah tak satu sekolah dgn bestfriend en . takpe lah . Yang penting kita ikhlas berkawan dgn dia . The special things about my bestfriend kan , kalau aku sedih bila aku jumpa dia mesti aku tak rasa sedih dah . kadang2 aku rasa benda ni ajaib . sbb aku rasa benda tu sedih gila . tp bila story dkt dia. mmg tak sedih langsung . Lagipun dia selalu bgi aku semangat . Benda sedih pun , dia akan ambil something tu positif . 

My BESTfriend


 muka aku bajett baik . haha 






okay , tadi kita cerita pasal my bestfriend . kalau dkt sekolah manjung pun aku ada kawan yang aku rapat especially my classmates . 
Diaorg ni kan time aku susah diaorg pasti akan bantu aku . terutamanya kalau masalah dlm pembelajaran . dah la diaorg ni sporting gila . happening , friendly and kindly . cehwahh.

Them , 
Syafinaz . jiran sebelah meja

with nasuha . kawan yang banyak membawa kepada kebaikan .

Insyirah , my classmates time 1A6 . dulu rapat dgn dia

Amira n Insyirah .

Dalilah dan Farahin . Mereka selalu memberi saya nasihat yang sangat berguna .

geng2 yang selalu main roundest dkt taman ni . tp sebenarnya ramai lagii .

netball team . Ainur , Najdwa , me , Amira again .

best gila gila time ni . sbb tngok cerita seram dgn diaorg . menjerit kuat gila diaorg . nampak sngt menakut . cehh .  From left , suhaida , my youngest sis , nabila , aina , syafiqah , farahin , syarifah .  Seronok time ni . makan ayan panggang .


From left , syafinaz , farahin , wawa , me .

my special friend . I don't know why her ? . She always bagi  kata2 semangat . Dan dia adalah Suhaida . sebenarnya dah kawan dgn dia dari darjah 3 . tp terpisah selepas darjah 4 . dah bertemu kembali semasa tingkatan 2 . sangat menyedihkan kisah kami . haha .

from left , Aina , Syarifah , me . Berkelah dkt Teluk batik . best woo time ni . nampak sngt tak pernah pegi pantaii .

From left , me , Nadhirah , Farahin , syafinaz . Drama time . semua menonjolkan bakat lakonan masing2 .

From left , me , aina , syafinaz .

from left , syafinaz , me , syarifah . semasa tingkatan 2 .

with syafiqah .



withh Farahin . Netball time . 2013

sweet gila . haha . poyo je . withh suhaida .

with nasuha .

Belakang tu ada cendol . abaikan yang depan . yang terbuka mulut tu nak makan cendol ah tu .

Yang ni sweet gila gila . mcm apa je themm . jelous kutt . zzZzzz  . With Suhaida
with farahin . pendapat dia selalu bernas . cehwahh
Syarifah dan Wawa .
wawa ni kita kenal dia dari darjah 3 , dulu mmg selalu pegi rumah dia dengan my geng2 petang .
syarifah and me . ahh ... kami berluma-lumba utk kurus . haha . tp dia yang kurus dulu . haha .jokejoke
me , Aisyah , suhaida .
Them .
Nabila , Syarifah , me . open house rumah ain . diaorg lawak gila ah time ni . aku asyik kena buli je . haha
with her again . selepas hujan . 2012
with farahin again . tersangat la sepet

2012 . 2A5





with Syarifah . I call her model .

with farahin . kiteorg mng koir time darjah 6

me and najwa

syamira , me , insyirah

Syamira , Izzah , me , Insyirah

with diana

yang ni najwa . kita kenal dia dari darjah 6 . selalu main kejar2 dalam kelas dulu .

with ain syamira . muka aku lain gila time ni .

sukaneka . time duludulu . haha . sekrang dah tak ada dah .


Yang ni semuaa my geng . tapi ada lagii . diaorg mmg cool .

Happy Friendship .

dah puas tengok gambar dah kan . okay , actually diaorg ni la yang aku rapat dkt sek manjung ni . mmg dah tak ada orang lain dah . 
I love them . diaorg ni la kalauu ada apa2 bgithu aku n dll. kalau nak pegi mana2 pun dengan diaorg lah pun . 
p/s:kalauu korang baca entry aku ni aku nak ucapkan thanks a lot dkt korang semua sbb banyak sngt membantu aku n korang la yang tahan dgn perangai aku . aku minta maaf kalau ada buat salah dgn korang semua . aku harap korang tak lupakan aku walau dkt mana pun korang berada .
That all . Thank youu .  

No comments:

Post a Comment