motivasi

motivasi

Followers

Sunday, December 8, 2013

Perlis


Assalamualaikum . hari ni kita nak story pasal lawatan ke negeri Perlis . bila sebut Perlis je , orang tak tahu nak story pasal apa kecuali padii . dekat Perlis kiri kanan paddy field . belum sebut Kedah lagi.. Negeri Perlis ni adalah negeri yang agak kecil . Cuba teka antara Perlis dengan Melaka mana lebihh kecil ? ? ? ..... ha , dah dpt jawapan dah ? jawapan nya ialah Perlis . Perlis adalah di antara negeri yang kecil di Malaysia . okay la saya pun tak tahu nak story apa lagi tentang Perlis ni sbb baru first time pegi Perlis kan ? . tak search internet pun sebelum pergi menjelajah negeri tersebut tapi bila nak update pasal negeri Perlis baru kelam kabut dok search pasal negeri Perlis . haha . 

Pada hari Selasa pada jam 4.15 pagi kami telah bertolak dari SK SERI SITIAWAN . sebelum pergi rombongan tu saya dah tidur dah . so , tak adalah mengantuk sangat . tp adik-adik aku tak tidur . teruja punya pasal sbb pegi rombongan naik bas . maklum la budak2 sekarang kan tak naik bas . tu yang teruja sangat sampai tak tidur . Kami pergi rombongan bersama murid2 dari SK SERI SITIAWAN yang telah berjaya mendapat tempat semasa pertandingan kawad kaki kadet remaja sekolah di peringkat kebangsaan . hebat betul mereka ini . semua nyaa girls.okay la sambung story balik , dalam bas tu kami pun tidur . haha . sbb tak tahu nak buat apa punya pasal .
Pada jam 6:30 pagi kami berhenti di perhentian R&R di lebuhraya utara-selatan untuk solat subuh dan bersarapan . Dipendekkan ceritanya , kami sampai di muzium padi .... lama gila okay menggunggu .

























































No comments:

Post a Comment