motivasi

motivasi

Followers

Friday, January 17, 2014

My Holidays .

Assalamualaikum . hari ni kita nak story tentang 2013 . Even through we are at 2014 . but , there are still a lot of things that I want to share . first of all , holidays is over . yeayyy .!!!!!!!!!!! okayy , over . dah , dah .tujuan saya update blog hari ni adalah utk berkongsi tentang "CARA SAYA MENGISI MASA LAPANG KETIKA CUTI SEKOLAH 2013" . Pertama sekali , saya pegi class addmaths . class addmaths start dari bulan 11 . mula2 takut jugak nak pegi . risau tak dpt kelas addmaths. hehe'' . tapi alhamdulilah , dapat jugak . tak sia-sia pegi class addmaths . mula2 rasa susah jugak . tp bila dah biasa . tak de apa la . nnti dah bab2 belakang2 susah balik . oppps , tak susah tp mencabar .

Kedua , saya pegi class menjahit . okay yang ni awesoeme gilos . hihi . best . mula2 mcm malas gila nak pegi . mcm apa je kan kena belajar menjahit la apa la . bukan aku nak jadi tukang jahit , fashion desginer or yang seerti denganyaa . tp bila dah belajar menjahit . wow . rasa mcm seronok . hehe . for me , belajar kemahiran lagi susah dari akademik .tp bila kita niat nak tuntut ilmu . alhamdulilah . semuanya berjalan dengan lancar . tp saya pegi class menjahit ni bersama my mummy n suhaida . lama jugak kitaorg belajar menjahit . almost one month . mmg lama la kan ? . org tak pernah menjahit la katanya . but , now dah pandai buat baju kurung . baju kurung je la dulu ya . nnti kalau nak superb baru kita belajar buat gaun , baju kurung pahang , baju kurung moden , baju kebaya n dll . 



 Ketiga , saya telah belajar bermain keyboard atau erti kata lain piano . okay la , keyboard la . from my lee brother . hihi . tp yang ni mmg still bertatih-tatih lagi la kann . sbb saya tak rajin main . hihi . but , I will try my best . hihi .



Keempat , jogging with my new friend . Alina .

Kelima , badminton with my classmates . 


 walaupun semuanyaaa seronok n awesome tetapi saya merasakan yang saya tidak holidays . haha . *joke joke .saya hanya merehatkan otak tetapi badan tak . hihi . tp still tak kurus2 lagi . takpe la . yang penting kita sihat . hehe , Sekarang dah masuk tahun 2014 . dah jalani dah pun dan saya merasakan yang saya semakin membesar dan matang .Sungguh cepat masa berlalu . all the best . 

No comments:

Post a Comment